Teuvon kuvat

Teuvon kuvat

maanantai 29. helmikuuta 2016

Karkauspäivänä naputettiin ja naulattiin....Leap day there was a knock and nailed ....Leap dag var det en knock och spikade....Високосный день раздался стук, и прибил ...... ....Leap Tag klopfte es und genagelt ....

Tänä vuonna on yksi ylimäärinen työpäivä kun normaalisti helmikuussa on 28 päivää niin tänävuonna 2016 niitä on 29, sen kunniaksi jatketiin Taiteilija Markku Mäkelän  28. tavinäyttelyn pystytystä.


Taulunauloja naputettin iso joukko




Öljyvärimaalusten ripustus kävi yllätävän vaivattomasti.   Tauluja on Porin etelärannasta Koemäenjoelta ja Kallosta ym. 


Ensimmäinen taulukauppakin syntyi, Kettu taulu matkasi Kauvatsalle isoäidille lahjaksi



Taiteilijaa itseäänkin ihmetytti tämänkertaisen näytely pystytyksen helppou


Öljyväri maalauksia 



Itse olen ihastunut kurkitauluun, jollei kukaan sitä Markun talvinäyttelystä osta niin Kurki päätyy meidän seinälle


Ruokatunti pidetiin Hesburgerissa,  Minulle maistui pekonihampurilaisateria.  Ruokailuun lähdettäessä verensokeri arvo oli 3.5  mmol/l  ja hampurilaisateria nosti sen 8.5  mmol/l  sillä oli hyvä jatkaa ripustustyötä


Taiteilija Markku Mäkelän   29 talvinäyttely  avataan 5.3.2016  Porin Mikkolan Prismassa 





Porin läntisen ohitustien varella rakenetaan ilmeiseti kaukolämpö putkistoa kun  työkoneita ja työmiehiä oli pelloilla







Lännen alituspalvelu Oy näyttää putkitustyötä tekvän, onko sitenkin vesi putken asennuksesta kysymys?


Reilun kokoista putkea asenetaan, olisiko kyseessä runkovesiputki?





Kyl mää ny oon pettyny mies! Mää oon koko päivän ollu kotona ja odottanu että joku erittäin varakas kaunis nainen tulee kosimaan mua tänään ja vihdonkin pääsen rikkaisiin naimisiin. Mikä pettymys, ei kukaan oo tullu!!!!!! Luulin mää ny, että erittäin varakas kaunis nainen haluaa kosia erittäin varakkaan komeen miehen. Mutta ei??? Kyl mää ny luovutan, ei mulle oo tarkoitettu muijaa. Mut en mää siitä ny lannistu, oon ollu jo iliman muijaa yli 60 vuotta, ni kait se toinen mokomaki siin mennöö ilima muijaa sit. Hymiö wink

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti