Voinmailuliikunta on jäänyt vähemälle sen jälkeen kun sain potkut töistä eikä sen myötä ole tarvinnut muutamaan vuoteen mitään raksaampa tehdä. Äidin perintönä mulle on tullut 2kg punnukset ja nyt olen innosttunut illalla televisoita katselessa kahdenkilon punttia nostelemaan ilman sen parempaa treeni suunitelmaa. En koskaankaan ole mikään leveäperseinen ukonrähjä ollut, mutta kyllä on ylättävää kuinka moneen lihasryhmään pienen punnuksen nostelu istualtaan vaikuttaa. Vielä aamullakin on pakarat tiukemmat ja vähän arat. Pytylläkään ei aamulla tarvitse niin kovasti ponnistaa. Vatsalihaksista ei ole näköhavaintoa, mutta kyllä housut saa paremmin napitettua. Ei tarvitse mihinkään kuntosalille lähteä, kotioloissa kunnonkohentaminen onnistuu vallan mainiosti.
Kahdenkilon puntti on vähän kevyempi kuin kamera lintuputkella varustettuna, useammat toistot kevyelläkin punnuksella tuo kameran käsittelyyn varmeman ja vakaaman otteen.
Tänään en vielä tiedä kuinka paljon ruska putosi puista maaruskaksi kun pihalla opn melko lämmin, +9.3 astetta ja kastepiste on + 9,2 °C lännenpuolen ikkunat ovat taas niin huuruiset ei niistä pihalle näe. Ulkolämpötilan noustessa ne kyllä vielä kuivuvat päivänmittaan.
Eilen ikkunasta näkyi pihalle ja koko päivä oli märkä ja tuulenpuuskat riepottelivat ruskaa
Lähdin eilen ajankuluksi Pomarkussa Markun mukana käymään. Hän haki sieltä sähkökaluste liikeestä lissä LED valoja liiketunnistimella.
http://www.sahkokaluste.fi/ Matkalla sade vähän yltyi ja ajatelin kuvata rekka-autoja lokakuun sateessa
R Sandell Volvo FM Pomarkun rajalla Keulamerkin kirjan ”L” tulee saksan kielen sanoista ”Leiser Lastkraftwagen” eli ”hiljaisempi kuorma-auto
Scania R 500 turverekka Rinta-Kouhijärvi
Volvo jakeluauto
Tämä näytää etäisesti sisulta mutta lienee joku renault viritelmä soravarustukseslla
Pohjois-Satakunnassa valokuituverkon suunnittelee ja rakennuttaa Pohjois-Satakunnan Seutuverkko Oy (PSSV). Se on Jämijärven, Kankaanpään, Kiikoisten, Lavian ja Pomarkun omistama yhtiö, jonka päätoimipaikka sijaitsee Kankaanpäässä. Nyt kaapelityö on tulossa Noormarkuunpäin isonnevan soidensuojelualueen tuntunmmassa. http://www.pssv.fi/
Tie 23 välillä Pori - Jyväskylä.
Paikka: Pomarkku. Tarkempi paikka: Pomarkku.
Kaapelityö. Yksi ajokaista on suljettu liikenteeltä.
Haitta-aste : Haittaa liikenteelle
Nopeusrajoitus : 50 km/h
Kesto: 22.08. - 30.11.2014. Työaika: 07-22
http://www2.liikennevirasto.fi/alk/tietyot/
Voisi kaapelityökoneessa vähän paremmat huomiovalot olla lokakuun hämärässä ja sateisessa säässä
Sateinen hämärä sää olisi hieno kaupungissa jossa olisi neonvaloja ja niiden heijatumia katuun, Niitä nyt ei vaan länsiranikolla enää ole. Porikin säätää katuvaloissa, keskikaupugille on aivan turha lähteä tunnelmaisia sadekuvi ottamaan. MST:n tummanpuhuva Volvo jakeluauto
Keltavalkoinen Scania R 430 polttoainerekka. Paljon on liikenettä valtatie 23:ll arkipäivänä ja monenmoista tavaraa kulkee vaikka maa on jo parivuotta ollut taantumassa.
Taktoreita on myös tullut matkkoilla kuvattua.
Neliveto Valmet 903 tukkikouralla 1979 - 1983 4400 cm3 vuosimallistta riippuen 94 hv - 97 hv vaihterita eteen 16 ja taakse 4
Turverekka Porista Kankaanpäähän nämä taitavat ajaa paluumatkan tyhjänä. Kankaanpään ympäristössä on useampikin turve suo johon tämä voi ajaa uutta kuormaa hakemaan.
Työkoneitakin siretään, taxejakin parittain liikella Keskisjoella
Vilä on ruskaa vt 23 pientareella vaikka tuulenpuuskat koettava sitä alas riipiä
Joku on ostanut rekka-autollisen puutavaraa suuntana pomarkku kankanpää karvia...
Ikkuna on kuivunut tätä kirjoiteaessa ja päivittäessä, melkein on yhtä märkää kuin eilenkin eikä ulos ole mitään välitöntä kiirettä joten päivä jatkuu siitä mihin eilen jäätiin. Työn alla on Markku Ropnen Kuhala ja tuomitut rikosromaani. Vähän on hidas luettava mutta eiköhän se tänään edisty. Jossain välissä pitää sen verran ulkona käydä että näkee mitä ruskasta on jäljellä Noormarkussa / porissa.
Lopuuko perinteinen valokuvaajan ammatti:
Meillä ei tämän jälkeen ole enää perinteisiä lehtikuvaajia, vaan on kuvaajia joilla on vahva videopainopiste toimenkuvassa. Kuvaosasto nykymuodossaan lakkaa, Kivelä sanoo.
Ps. en silti 56 vuootiana tuonkaan näköinen halua olla
Maailman helpoin treeniohjelma naistenmiehille
Kahdenkilon puntti on vähän kevyempi kuin kamera lintuputkella varustettuna, useammat toistot kevyelläkin punnuksella tuo kameran käsittelyyn varmeman ja vakaaman otteen.
Tänään en vielä tiedä kuinka paljon ruska putosi puista maaruskaksi kun pihalla opn melko lämmin, +9.3 astetta ja kastepiste on + 9,2 °C lännenpuolen ikkunat ovat taas niin huuruiset ei niistä pihalle näe. Ulkolämpötilan noustessa ne kyllä vielä kuivuvat päivänmittaan.
Eilen ikkunasta näkyi pihalle ja koko päivä oli märkä ja tuulenpuuskat riepottelivat ruskaa
Lähdin eilen ajankuluksi Pomarkussa Markun mukana käymään. Hän haki sieltä sähkökaluste liikeestä lissä LED valoja liiketunnistimella.
http://www.sahkokaluste.fi/ Matkalla sade vähän yltyi ja ajatelin kuvata rekka-autoja lokakuun sateessa
R Sandell Volvo FM Pomarkun rajalla Keulamerkin kirjan ”L” tulee saksan kielen sanoista ”Leiser Lastkraftwagen” eli ”hiljaisempi kuorma-auto
Scania R 500 turverekka Rinta-Kouhijärvi
Volvo jakeluauto
Tämä näytää etäisesti sisulta mutta lienee joku renault viritelmä soravarustukseslla
Pohjois-Satakunnassa valokuituverkon suunnittelee ja rakennuttaa Pohjois-Satakunnan Seutuverkko Oy (PSSV). Se on Jämijärven, Kankaanpään, Kiikoisten, Lavian ja Pomarkun omistama yhtiö, jonka päätoimipaikka sijaitsee Kankaanpäässä. Nyt kaapelityö on tulossa Noormarkuunpäin isonnevan soidensuojelualueen tuntunmmassa. http://www.pssv.fi/
Tie 23 välillä Pori - Jyväskylä.
Paikka: Pomarkku. Tarkempi paikka: Pomarkku.
Kaapelityö. Yksi ajokaista on suljettu liikenteeltä.
Haitta-aste : Haittaa liikenteelle
Nopeusrajoitus : 50 km/h
Kesto: 22.08. - 30.11.2014. Työaika: 07-22
http://www2.liikennevirasto.fi/alk/tietyot/
Voisi kaapelityökoneessa vähän paremmat huomiovalot olla lokakuun hämärässä ja sateisessa säässä
Sateinen hämärä sää olisi hieno kaupungissa jossa olisi neonvaloja ja niiden heijatumia katuun, Niitä nyt ei vaan länsiranikolla enää ole. Porikin säätää katuvaloissa, keskikaupugille on aivan turha lähteä tunnelmaisia sadekuvi ottamaan. MST:n tummanpuhuva Volvo jakeluauto
Keltavalkoinen Scania R 430 polttoainerekka. Paljon on liikenettä valtatie 23:ll arkipäivänä ja monenmoista tavaraa kulkee vaikka maa on jo parivuotta ollut taantumassa.
Taktoreita on myös tullut matkkoilla kuvattua.
Neliveto Valmet 903 tukkikouralla 1979 - 1983 4400 cm3 vuosimallistta riippuen 94 hv - 97 hv vaihterita eteen 16 ja taakse 4
Turverekka Porista Kankaanpäähän nämä taitavat ajaa paluumatkan tyhjänä. Kankaanpään ympäristössä on useampikin turve suo johon tämä voi ajaa uutta kuormaa hakemaan.
Työkoneitakin siretään, taxejakin parittain liikella Keskisjoella
Vilä on ruskaa vt 23 pientareella vaikka tuulenpuuskat koettava sitä alas riipiä
Joku on ostanut rekka-autollisen puutavaraa suuntana pomarkku kankanpää karvia...
Ikkuna on kuivunut tätä kirjoiteaessa ja päivittäessä, melkein on yhtä märkää kuin eilenkin eikä ulos ole mitään välitöntä kiirettä joten päivä jatkuu siitä mihin eilen jäätiin. Työn alla on Markku Ropnen Kuhala ja tuomitut rikosromaani. Vähän on hidas luettava mutta eiköhän se tänään edisty. Jossain välissä pitää sen verran ulkona käydä että näkee mitä ruskasta on jäljellä Noormarkussa / porissa.
Lopuuko perinteinen valokuvaajan ammatti:
Iltalehti on vähentämässä puolet kuvahenkilöstöstä
Meillä ei tämän jälkeen ole enää perinteisiä lehtikuvaajia, vaan on kuvaajia joilla on vahva videopainopiste toimenkuvassa. Kuvaosasto nykymuodossaan lakkaa, Kivelä sanoo.
http://www.satakunnankansa.fi/Talous/1194932080091/artikkeli/iltalehti+on+vahentamassa+puolet+kuvahenkilostosta.html
Ps. en silti 56 vuootiana tuonkaan näköinen halua olla
Maailman helpoin treeniohjelma naistenmiehille
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti