Eilen olin taas Markun kaverina kun hän kävi uusinta katsatuksella Saabin kanssa. Kuljettajanpuoleisen etupyörän alatukivarren kiinitys laakerointi korjatiin jo ennen joulua ja nyt Satakunnan autokatsastuksen katsastusmies hyväksyi korjauksen. Nyt taas päästään turvalisin mielin vuoteen 2014 ja kohti uusia maisemamaalaus kohteisiin.
Mutta lehtimyyjien ei Markulle kannata soitella kun hän lukee aina vastaanotolla sen mitä aikauslehdissä kiinnostaa. Omaakin kremppaakin on vuoden mittaan ollut sen verran että Markku on hyvin pysynyt vastaanottojen odotushuoneessa lukemien lehtien avulla ajassa kiinni.
Lue myös :
Positive rejection car roadworthiness test ......Positiv avslag bil ...
Saabin tasisen käynnin varmistamiseksi käytiin myös osaseta auto varaosamyymälässsä ostamassa turbo sabiin uudet tulpat.
http://www.topautoosat.fi/ngk-1040893.html
Netti kaupassa NGK 1095 BCPR7 ES-11 sytytystulapat maksavat 4.95 euroa kappale OHV hinta on 7.00 euroa.
Kaikkea rahaa ei kannata autoon laitaa, itsellekin pitää vähän polttoainetta varata.
Katsastuskonttorille mennessä aurinko paistoi lupaavasti, mieltä kohentaen. Mutta jos aurinko satuu paistamaan niin se paistaa kovin alhaalta ja häikäisee, pitää muistaa ajoon lähdettäessä tarkistaa tuulilasin pesunesteen riittävyys. Puhtaasta tuulilasista näkee paremmin muun liikenteen.
Aina jollain on kovempi kiire kuin sinulla. Hyvelän viikillä iso paketti auto änkesi pieneenn rakoon. Oikein piti jarrua painaa
Nykyään autojen katsastus on melkein lupsakkaa toimintaa, mutta kun muistelee viime vuosituhannen, ennen EU:hun liitymistä, autojen valosääntöjä niin kyllä olisi tällaisetkin ajovalot nostaneet kovan polemiikin.
Hälytys ajoneuvojakin oli Porissa liikeellä. Pitkään ensihoitoyksikkö joutui odottamaan Porin uuden uimahallin risteyksessä ennenkuin naisautoilia ymmärsi painaa kaasua. Hälytysajoneuvolle pitää antaa tietä, ihmishengestä on kyse kun ne vilkut ja sirra päällä kulkevat.
SA 121 hälytysajossa
Kotiin tullessa aurinko oli jo laskemassa. Päivä on jo melkein 10 minuuttia pitempi kuin viimeviikola.
Auringonnousu tänään 9:51. Auringonlasku tänään 15:22. Päivän pituus on 5 h 31 min.
Mutta lehtimyyjien ei Markulle kannata soitella kun hän lukee aina vastaanotolla sen mitä aikauslehdissä kiinnostaa. Omaakin kremppaakin on vuoden mittaan ollut sen verran että Markku on hyvin pysynyt vastaanottojen odotushuoneessa lukemien lehtien avulla ajassa kiinni.
Lue myös :
Teuvon kuvat -Teuvo images: Positiivinen hylkäys ...
ttvehkalahti.blogspot.com/2013/12/positiivinen-hylkays.html
12.12.2013 - Teuvon kuvat -Teuvo images: Positiivinen hylkäys autonkatsastuksessa......Saabin tasisen käynnin varmistamiseksi käytiin myös osaseta auto varaosamyymälässsä ostamassa turbo sabiin uudet tulpat.
http://www.topautoosat.fi/ngk-1040893.html
Netti kaupassa NGK 1095 BCPR7 ES-11 sytytystulapat maksavat 4.95 euroa kappale OHV hinta on 7.00 euroa.
Kaikkea rahaa ei kannata autoon laitaa, itsellekin pitää vähän polttoainetta varata.
Katsastuskonttorille mennessä aurinko paistoi lupaavasti, mieltä kohentaen. Mutta jos aurinko satuu paistamaan niin se paistaa kovin alhaalta ja häikäisee, pitää muistaa ajoon lähdettäessä tarkistaa tuulilasin pesunesteen riittävyys. Puhtaasta tuulilasista näkee paremmin muun liikenteen.
Aina jollain on kovempi kiire kuin sinulla. Hyvelän viikillä iso paketti auto änkesi pieneenn rakoon. Oikein piti jarrua painaa
Nykyään autojen katsastus on melkein lupsakkaa toimintaa, mutta kun muistelee viime vuosituhannen, ennen EU:hun liitymistä, autojen valosääntöjä niin kyllä olisi tällaisetkin ajovalot nostaneet kovan polemiikin.
Hälytys ajoneuvojakin oli Porissa liikeellä. Pitkään ensihoitoyksikkö joutui odottamaan Porin uuden uimahallin risteyksessä ennenkuin naisautoilia ymmärsi painaa kaasua. Hälytysajoneuvolle pitää antaa tietä, ihmishengestä on kyse kun ne vilkut ja sirra päällä kulkevat.
SA 121 hälytysajossa
Kotiin tullessa aurinko oli jo laskemassa. Päivä on jo melkein 10 minuuttia pitempi kuin viimeviikola.
Auringonnousu tänään 9:51. Auringonlasku tänään 15:22. Päivän pituus on 5 h 31 min.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti